вторник, 5 ноября 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія.

Робота цьому модулі дозволила мені переглянути власні підходи оцінювання результатів учнівських робіт.Оцінювання відбувається протягом всієї роботи в проекті і носить підтримуючий, спрямовуючий характер. Всі розроблені форми оцінювання мають на меті вимірювання на основі чітких критеріїв, мають конкретні десктиптори, які дозволяють не лише вчителю оцінювати учнівську діяльність, а й учням планувати її за чітко визначеними вимогами.Особисто я поки що не впевнена в тому, що зможу правильно обмежити кількість дескрипторів для форм оцінювання, тому планую користуватись наявними в курсі ресурсами.
 Разом з тим хочу в подальшому спробувати розробити власні засоби, адже нові вміння , отримані мною, потрібно використати. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий