понедельник, 4 ноября 2013 г.

Модуль 7. Рефлексія.

Цей модуль допоміг оцінити мені складність виконання завдань дослідження з точки зору учнів та краще спланувати їх діяльність у проекті. Зміст завдань не повинен бути занадто складним, має враховувати рівень базових знань учнів, враховувати диференціацію змісту навчання.
 В мене не дуже великий досвід такої організації роботи, тому і цього разу я знайшла для себе корисну інформацію.
 Виконання прикладу учнівської роботи не було складним для мене з точки зору змісту, хоча технологічний процес викликав у мене певні трудноші. Але життя не стоить на місці, і я також вчусь новому на кожному занятті. Я вибрала в якості учнівської роботи вікі-статтю, тому що для мене це виявилось найлегшим для розуміння і створення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий