пятница, 1 ноября 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія.

За допомогою цього модуля я вкотре зрозуміла, що процес оцінки учнів не стоїть на одному місці. Система оцінювання роботи учнів дає інформацію про процес навчання. Велике значення відіграє не тільки звичне підсумкове оцінювання (тест, іспит ), а й формуюче оцінювання, яке забезпечує учням зворотний зв'язок з приводу їх успіхів у процесі обученія. Вхідна презентація вчителя в процесі проектної діяльності є одним з інструментів формуючого оцінювання , оскільки дозволяє оцінити наявність первинних знань учнів по заданій теме. Сьогодні побачила безліч відмінностей оцінки від класичної до сучасної та методів їх застосування також під час звичайних уроків.  Я візьму це до уваги в подальшій роботі. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий